Innmelding

Før du kan logge inn må du melde deg inn i klubben. Dette gjør du med noen få tastetrykk her. Så fort søknaden er godkjent vil du motta en e-post med brukernavn og passord. Samme innmeldingen gjelder for Agria Breeders Shop. Her finner du spørsmål og svar om nettbutikken.

Jeg kommer ikke inn med BankID, hva gjør jeg?

Da kan du logge på ved å bruke brukernavn og passord ved å trykke på "Jeg vil logge inn med passord". Brukernavnet ditt er fødsels- og personnummer (11 siffer), eventuelt kan du bruke forsikringsnummeret ditt hvis du har forsikring hos oss. Passordet er det samme som du fikk på e-post da du meldte deg inn, med mindre du har endret dette i etterkant.

Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

Hvis du har glemt passordet ditt, trykker du på "Jeg vil logge inn med passord" og deretter "Nytt passord". Du vil da få tilsendt et nytt passord i løpet av kort tid på e-post eller SMS.

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

Dette gjør du når du er innlogget på Agria Breeders Club, helt nederst på siden "Min profil". Obs! Passordet kan kun endres hvis du har logget inn med brukernavn og passord, ikke med BankID.